ثروت زایی

وبلاگی برای افزایش ثروت و درآمد شما

توصیه های مدیر سبز برای فروش بیشتر- بخش 2
ساعت ٧:۳٦ ‎ب.ظ روز ۱۳٩٠/٧/۱۱   کلمات کلیدی: افزایش فروش ،ژان بقوسیان

ژان بقوسیان - الهه خوش لفظ



 به بازدیدکنندگان نشان دهید که چقدر درباره کسب و کار و محصولاتتان اشتیاق و انگیزه دارید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، آنها نیز مشتاق و علاقه مند خواهند شد. برای مثال شما می توانید بگوئید:"من بسیار در مورد محصول جدیدمان خوشحال هستم". مثال دیگر می تواند این باشد که:"من نمی توانم صبر کنم تا نظرتان را درباره این محصول فوق العاده بشنوم"

 از وب سایت خود کپی هایی را به زبانهای مختلف آماده کنید این امر به مخاطبین شما که به زبانهای خارجی صحبت می کنند ،اجازه خواهد داد تا آگهی های وب سایت شما را بخوانند. برای مثال اگر کسی از بازدید کننده های وب سایت شما قادر به خواندن فارسی نباشد آیا ممکن است از شما خرید کند؟ و این امر می تواند بسیار ناخوشایند باشد. شما می توانید تمام زبانهای وب سایت خود را بصورت لیست شده در صفحه اول قراردهید و بازدیدکنندگان می توانند با کلیک کردن بر روی یکی از آنها مطالب سایت شما را بخوانند
 
در وب سایت خود از عناوین و مجلات الکترونیکی به وفور استفاده کنید . بعضی از انواع عناوین می توانند پیشنهادات،سوالات،راه حل مشکلات، فروشها و آمارهای رایگان باشند. برای مثال کتاب الکترونیکی رایگان "آیا می خواهید از بدهی رهایی یابید؟" یا کالاهای مجانی و غیره . همچنین می توانید عناوین را بصورت گرافیکی در آورید تا حرفه ای به نظر برسند

 صفحه آگهی محصول خود را با قیمت کاهش یافته پایان دهید .فقط لازم است ابتدا قیمت عادی خود را نوشته و سپس یک قیمت یافته ، به شرط اقدام فوری قرار دهید. همچنین می توانید پیشنهاد تخفیف در قیمت خرید را بدهیدکه تاثیر مستقیمی بر فروش می گذارد. برای مثال می توانید بگوئید :"بجای 99هزار تومان با دادن سفارش تا پایان وقت اداری امروز می توانید از تخفیفی به میزان 20 هزار تومان برخوردار شده و فقط 79 هزار تومان بپردازید."
 
 نسخه آگهی خود را با نمونه های رایگان یا آزمایشی از محصول خود پایان دهید. اگر آگهی شما بازدیدکنندگان را جهت خرید جذب نکرد، شاید یک نمونه رایگان یا آزمایشی بتواند این کار را انجام دهد. اگر کتاب الکترونیکی می فروشید،می توانید در انتهای آگهی خود به آنها یک نمونه رایگان بدهید.برای مثال می توانید بگوئید:"اگر شما هنوز درباره سفارش دادن مطمئن نیستید می توانید یک فصل از کتاب را بصورت رایگان دانلود کنید

 تعدادی از محصولات دسته اول (نیازهای اولیه)که با محصول اصلی شما مرتبط نیست اما مورد استفاده همه انسانها است را بفروشید،هر مشتری که از شما خرید می کند یک انسان است پس در مورد آن بدین نحو فکر کنید که:همه مردم می خورند. درست است ؟ (کنایه از نیامندی اولیه انسانها)برای مثال شما می توانید بگوئید:"جایزه رایگان یک کپی 30دلاری رایگان جهت هر رستورانی که شما انتخاب کنید"

 در آگهی خود کلمات " شما و مال شما" را بکار ببرید. مردم می خواهند بدانند که شما با آنها صحبت می کنید.این امر باعث میشود آنها احساس مهم بودن پیدا کرده و نسبت به خواندن بقیه آگهی جذب شوند. برای مثال می توانید بگوئید:" شما می توانید در مسابقه بعدی ما برنده باشید"

 جوایز روزانه یا هفتگی جهت بازدید کنندگان قرار دهید .این امر تعداد بازدید و فروشها را افزایش خواهد داد، زیرا بازدید کنندگان مرتبا برای بدست آوردن جوایز از وب سایت بازدید خواهند نمود. برای مثال می توانید بگویید :" هر هفته یک کتاب الکترونیکی در وب سایت ما به بازدید کنندگان هدیه داده می شود. ثبت نام کنید تا در روز قرعه کشی شما را مطلع سازیم تا نتایج را در سایت ببینید

بازدید کننده ها را با گفتن اینکه آنها باید با ثبت نام و دریافت یک رمز عبور از وب سایت شما جهت خواندن بقیه آگهی اقدام کنند ، درباره محصولتان کنجکاو کنید. این به محصول شما ارزش فوق العاده، مشهود و قابل درک خواهد داد، زیرا اطلاعات به اسانی در اختیار همه قرار نمی گیرد

 نکات کوچک درباره صفحات وب سایت مانند "درباره ما" بسیار مهم هستند. عنوان سایت شما در گوشه سمت راست و توضیحاتی درباره سایت شما و ... نیز همینطور هستند. برای مثال اگر وب سایت شما را بازدید کنم و ندانم یا متوجه نشوم این سایت درباره چیست شاید دیگر هیچگاه به آن سر نزنم